Motedronningen.

Hei hei alle søtinger! Har dere hatt en fin dag så langt? Min har egentlig bestått av jobb, jobb, jobb, middag og nå – sofaen, så skal jeg få dessert av min kjære, han driver og fikser på kjøkkenet – har dere sett noe så skjønt?
Minner meg om glansbilder fra gamledager.. Oioioi, dette MÅÅÅÅ dere smake, nydelig godt. Litt bedre enn vanlig sjokoladepudding og vaniljesaus, hehe. Uansett, her er noen nye klær jeg tenkte jeg skulle vise dere. Alt fra motedronningen.com
Jakken finner dere HER.

Buksen HER.

T-skjorten HER. Hva synes dere? -Lene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg