Hei hvor det går!

God mandags morgen dere! Her kommer litt mandags-energi fra meg, til tross for at det er grått ute for første gang på LENGE her i Oslobyen vår. Men det er litt bra – for jeg har veldig mye å gjøre denne uken, haha! Blir alltid så giret på å være ute i skogen når solen skinner. Apropos være ute – jeg gjør ikke på annet føler jeg om dagen. Jeg jobber masse, og er ute. Løper og går! Forrige uke hadde jeg et gjennomsnitt på nesten 23.000 skritt om dagen. DA er du mye ute og løper / går altså. Jeg prøver å starte dagen min hver dag med en 2-2,5 timers lang tur. Det spiser opp litt mye av dagen – men GUD så viktig det er. Frisk luft, bevegelse og klarne hodet er en nødvendighet! Om ikke så lang tur – så hjelper uansett bare litt! Denne uken har jeg satt meg mål om 15000 skritt om dagen, selv om jeg har mye å gjøre- det skal jeg klare. Jeg liker å sette meg mål, i tillegg til at jeg har kjøpt meg pulsklokke (Polar Vantage M) – den gjør at motivasjonen flyger til topps.

Som regel går /løper jeg Frogner til Bygdøy, ut en skogsvei til paradisbukten, til Huk og tilbake i skogen hvor jeg kom fra. Og i helgene er jeg som regel i marka. Og nå skal jeg endelig få skaffet meg telt. Elsk ♥ Det blir jo hjemme-sommer så da er det bare å forberede seg på mange turer i skogen, fjellturer og rett og slett Norgesferie, tror det blir FINT jeg!!

Bilder fra turen i går. Ble en kort en men det ble likevel tur. Var litt sliten i går, vært litt mye jobbkjør i det siste ♥
Er det ikke nydelig?? Dette er Svartkulp oppe ved Sognsvann. Tok banen til Vettakollen og gikk derfra til Sognsvann og deretter til dette vannet. Hadde med nystekt proteinbrød, syltetøy, brunost og te. Og hengekøyen da. Er så hyggelig ♥

Genseren har jeg fått mange spørsmål om ; Det er en MacKenzie Hunter genser, kjøpte min på xxl.

På lørdagsmorgen startet jeg dagen min sammen med Espen! Vi tok oss en økt utover til Bygdøy – så fresh start på dagen. Vært en fin – og rolig helg! Håper dere har hatt en fin helg også! Må også bare få sneket inn noen ord til dere her. TUSEN TAKK for støtte, kjærleik, tilbakemeldinger og skryt – jeg føler meg så heldig. Og veldig sikker på at podcasten var den helt riktige retningen for meg nå. Gleder meg til hver eneste episode selv, mest fordi jeg får så sinnsykt mange fine tilbakemeldinger som gjør at jeg føler meg som verdens heldigste Lene. TAKK!

20 kommentarer
    1. Hei.
      Liker poden din veldig godt! Men litt kritikk på være lov fra siste episode.. Jeg kjørte hjemover fra hytta, men hørte knapt hva han kompisen din sa til tider. Det virket som om at han snudde seg bort fra mikrofonen noen ganger. Ellers så var den toppers 😀

    2. Åh, nydelige deg! <3 Naturen er så forbaska god å være i! Spesielt i godt vær! Vi har ikke vært så heldig med været her i Trøndelag, dessverre! Og ja, podcasten! Den er bare sååå forbaska bra! Stor gleder meg mer og mer, jeg! Digget også episoden sist med kompisen din! Flott å høre litt fra en manns perspektiv også! Love it! You are doing great, beauty! Stor klem! <3

      1. ÅÅÅ TAKK for nydelig kommentar – positive fine deg! <3 Godt å høre du liker både naturen og poden <3 ELSK! Ha en nydelig uke, selv med dårlig vær <3

      1. Veldig fornøyd, er en Polar Vantage M. Jeg bruker den utelukkende når jeg trener, løper og går lange turer for å sjekke puls, km og kcals 🙂 Er en app til også! Elsk!

    3. Syns du skal komme med 2 episoder i uka jeg, haha. Er bare fantastisk å høre på. Flink til å prate live, om du skjønner hva jeg mener? Rolig, fin og behagelig stemme, med en nydelig dialekt!:-D Man får liksom lyst å komme på kaffe til deg, haha. «Ja, det e det».. 😀 Heia deg!
      Ha en toppen uke, gleder meg til neste epsiode! 🙂

      1. HAHA jaaa men så koselig, alltid god kaffe hos Orviken <3 Kjekt at du føler det sånn. I morgen er det nyyyy episode! <3

    4. Så nydelig bilde av deg det første bildet! Må bare kommentere poden din med Marius, herlighet for en behagelig stemme han (og du har) digger at dere kan le av dette i ettertid. Og heldig er du som har en SÅ trygg og god kompis som du kan snakke så åpent med om Glad på dine vegne at du trives i ditt eget selskap nå og gleder deg over små ting i hverdagen igjen ❤️

      1. ÅÅÅ <3 Takk snille deg for herlige ord. Det setter jeg pris på! Marius er fantastisk! Takk for at du hører på 🙂

    5. Wow så sprek du er! Naturen er terapi::) Hvor langt løper du på disse lange joggeturene? Solbrillene er btw freshe!

      1. I KNOW, elsk!! <3 Takk, elsker de. De er fra Oakley. Joggeturene gjør jeg for det meste på Bygdøy i skogen der 🙂

    6. Har elsket alle episodene av podden og gleder meg til ny episode hver uke : D det er blitt et høydepunkt i uka! <3 Likte veldig godt episoden med Marius også, virker som en så god kompis! Veldig gøy å høre fra gutteperspektiv også. Både Maria og Marius kan være med flere ganger syns jeg hehe, men uansett så er du flink til å velge gjester, så tror uansett hvem du tar med at episodene blir bra : D god torsdagsklem til deg <3

    7. Digger podcasten din jeg altså! Jeg gjenkjente meg veldig i det du nevnte angående forventninger til andre. Jeg har tenkt over det før, at det er noe jeg ofte har. Men det traff meg enda mer, etter å ha hørt den ene episoden din. Så jeg ble enda mer motivert til å arbeide med dette!

      Ang. den siste episoden du la ut i natt, om nære personer med problemer, var også veldig relaterbar. Det er modig av deg å dele det. Det beundrer jeg! Du og Maria har virkelig en god dynamikk, og virker så genuine og gode. Jeg gikk meg en lang tur og hørte på podden, og kunne ønske det var flere episoder 😀

      Jeg må bare si, jeg tror virkelig du gjør en viktig jobb med det her! Nettopp å få slike dypere og ofte vonde tanker, følelser og hendelser ut i det åpne.

    8. Hva heter denne modellen fra Oakley?
      De er så fine på deg.
      Blir så usikker på type modell når jeg ser de i butikk.
      Ønsker de så store som mulig! 😁

    9. Hei kan du legge ut link til de kule brillene! Digger stilen din! Du er helt Queen! Kunne du lagt ut tips for å slanke seg også for å bli mer på din str? 🙂 Hilsen Cathrine

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg