Fra Frogner til Bjørvika

God søndagskveld ♥ Først : Jeg er så rørt og takknemlig for all støtte, kommentarer og kjærleik fra dere i forhold til podcasten. Det er rett og slett helt utrolig! Er så glad for at jeg turte å ta steget og faktisk gjøre det, åpne opp og gå i dybden. Spesielt nå som jeg ser at det betyr mye for dere også! Så, tusen tusen takk! Dere er fantastiske! ♥

Så over til noe helt annet … Jeg har nemlig gjort noe litt sprøtt som jeg vil fortelle dere. Jeg har bestemt meg for å gjøre situasjonen vi står ovenfor om til noe skikkelig positivt for meg selv! Norsk sommer kommer til å bli fabelaktig (!) og jeg har tenkt å gjøre det beste ut av det. I tillegg til roadtrips, fjell- og teltturer så ønsker jeg å bo et sted hvor jeg har terrasse med sol, slik jeg kan grille masse, ha sjøen helt nært – prøve noe nytt i egen by! Derfor bestemte jeg meg for en måneds tid siden for å se om jeg fikk leie ut min egen leilighet, slik at jeg kunne leie en i fantastiske Bjørvika!

Fredag hadde jeg min siste dag i leiligheten min på Frogner på 4 måneder! Wæææ … 😀

Jeg gleder meg SÅNN til å ta dere med på innflyttnings- og innredningsprosessen i den nye leiligheten i Bjørvika, og vise dere my new hood den kommende uken ! ♥ Litt sprøtt – men, det føles bra! Gleder meg så mye til tiden fremover nå! Bjørvika er virkelig magisk, nytt og fresht – jeg elsker det!

Hadet leiligheten, sees 1 september ♥

♥ Det jeg gleder meg MEST til er å vise dere hva jeg skal gjøre med terrassen her. Det skal bli TULUM-style deluxe! Jeg skal ha grill (endelig!! Jeg elsker å grille!) og tenkte å lage “utekjøkken” så om noen har sett en fin “arbeidsbenk” (kun en benk, kanskje med hylle under) som kan brukes til utekjøkken – skrik ut! Jeg leter og leter.

Ha en nydelig kveld!

11 kommentarer
    1. Ikea har en serie som heter bror, som egentlig er innredning til garasje. Der er det en god benk som kan brukes til utekjøkken 🙂

      1. JA! Jeg har faktisk vært og sett på den!! <3 Den er superfin! Så den er under vurdering 🙂 <3

    2. SÅ kult! 😀 Bare kreativiteten kan sette grenser! Der er du god! Gleder meg til å se og høre mer om det altså! Klem! <3

    3. Ååh du og leiligheten er nydelig gir meg så mye inspo!! Hvor er de nydelige «fjærene» i vaserne fra? Love it♥️

      1. ÅÅÅ takk <3 <3 De er fra litt forskjellige steder. Floriss, Botanik etc 🙂 <3 Er så fint med sånne pampas-strå! <3

    4. Hva spiser du og hvordan trener du? Du ser så utrolig bra ut! Elsker podcasten din, kjenner meg igjen i mye der

    5. …. kommer det ikke snart interiør fra ditt nye bosted, har gledet meg og ventet lenge.
      litt inspirasjon trenger jeg og du er jo så fint til dette. leser over at du vil komme med housetour, eller bilder fra ditt bosted, koselig å klikke seg inn og håper bilder snart kommer ?? HÅPER DU TRIVES og g o d sommer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg